Sbarro

Rădăcinile Sbarro se întorc în Napoli, Italia, unde pentru Gennaro și Carmela Sbarro (care în cele din urmă a devenit cunoscută sub numele de Mama Sbarro), arta de a crea bucătăria italiană a fost un mod de viață. Cuplul și cei trei fii ai lor, Mario, Joseph și Anthony, au emigrat în America în 1956 pentru a-și urma visul de a avea o afacere de succes în Statele Unite.
In acelasi an, familia Sbarro si-a deschis primul magazin alimentar Salumeria din Brooklyn. Produse proaspete din  bucataria autentica italiana, inclusiv mozzarella de casa, brânzeturi importate, mezeluri si varietatile de salam delicioase au atras privirile intregului cartier. Calitatea mâncării a fost depășită doar de pasiunea familiei Sbarro pentru clientii săi, o companie orientată spre oameni care continuă să  livreze astăzi cele mai înalte standarde clienților. De exemplu, Mama Sbarro (Carmela Sbarro) obisnuia sa isi intampine clientii in fiecare zi, timp de cateva ore, cu mostre din preparatele expuse in vitrina magazinului pentru a evidentia calitatea acestora.
Succesul Salumeriei Sbarro a dus la deschiderea mai multor locații în New York City. De aici si legatura intre numele Sbarro si orasul New York. În 1967, Sbarro a deschis primul său restaurant in Kings Plaza din Brooklyn, marcând nașterea conceptului modern Sbarro: mâncare delicioasă, proaspătă și autentică italiană într-o bucătărie deschisă, care permitea un serviciu rapid. Din 1967, modelul de afaceri King’s Plaza a fost reprodus de peste 1.000 de ori – ajutând Sbarro să se extindă în Statele Unite și în peste 30 de țări din întreaga lume.
Familia Sbarro a vândut compania în 2007. Aceasta a fost deținută de firmele Private Equity care se ocupa de conducerea spre succes de atunci. Consiliul nostru de administrație este format din mulți reprezentanți ai acestor firme și este prezidat de actualul nostru CEO David Karam, care s-a alăturat companiei în 2012. Sub conducerea lui Karam, brand-ul Sbarro a întreprins câteva inițiative-cheie, printre care reluarea Logo-ului pentru a sublinia iconicul XL Pizza Slice, renovând locațiile existente în mall și simplificând meniul. Extinderea locațiilor atât pe plan intern cât și pe plan internațional și adăugând noi locatii „Off-Mall” a contribuit la dezvoltarea centrelor de livrare si preluare pizza din catiere.
„Sbarro a fost prezentat în mass-media, inclusiv spoturile din The Office, The Middle și 30 Rock. În 2015, Sbarro a fost numit de catre Yahoo! cel de-al doilea cel mai bun lanț de pizza la nivel național, iar în 2017, Sbarro a ocupat locul trei la cel mai ravnitlant de pizzerii din lume dupa cum relateaza Restaurant Business Magazine. Compania se află în prezent în Columbus, Ohio.

Taco Bell

Totul a început acum 50 de ani într-un mic oraş din Sudul Californiei, fondat de Glen Bell. Treptat, mâncarea de inspiraţie mexicană, delicioasă şi foarte variată a cucerit lumea. Taco Bell este prezent în peste 27 de ţări cu peste 7.000 de restaurante.

Filosofia noastră, LIVE MÁS, este despre a trăi pentru a încerca lucruri noi. Lucruri care nu s-au mai făcut înainte. Lucruri cool şi neaşteptate, dar pe care ajung toţi să le iubească. Asta ne motivează pe noi: să fim inovatori, exploratori şi nonconformişti. Iar când vine vorba de mâncare, oferim un gust unic, delicios, de cea mai bună calitate.

La Taco Bell te aşteptăm mereu cu gusturi de care ţi-e poftă, aromă mexicană nemaîntâlnită, ingrediente de cea mai bună calitate, sosuri care îţi lasă gura apă şi zeci de combinaţii delicioase.

Mâncarea despre care vrei să vorbeşti şi pe care abia aştepţi să o mănânci din nou.

McDonald’s

În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 70 de restaurante și 26 de McCafe în 21 de oraşe. Până în prezent, McDonald’s a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.300 de angajaţi care deservesc în fiecare zi, peste 200.000 de clienți. Alte 16 milioane de lei au fost investiți în proiecte de educație și sănătate și peste 17.000 de familii sunt sprijinite prin intermediul Fundației Ronald McDonald. În 2016 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al treilea an consecutiv, conform AON Hewitt România.

Începând cu 2016, McDonald România a devenit parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premierul Capital PLC operează 138 de restaurante, în 6 țări.

Ne dorim să fim parte din viata clienților noștri, să împărtășim mereu momente frumoase și multe zâmbete. Valorile noastre au rămas aceleași de-a lungul celor 22 de ani de când suntem în România: mâncare bună, servită rapid, într-un restaurant în care clienților le face întotdeauna plăcere să revină.

De 22 de ani, McDonald’s reușește să fie aproape de consumatori – le oferim inovații, păstrând în acelasi timp produsele lor preferate în meniu, deschidem restaurante noi iar pe altele le transformăm într-un loc mai primitor, păstrăm produsele lor preferate la prețuri accesibile. Cu alte cuvinte, McDonald’s e un brand care reușește să câștige încrederea clienților săi în fiecare zi.

trickSHOT Mega Mall

trickSHOT Mega Mall îmbină armonios spații cu funcționalități diferite: bucătăria profesională, resturantul, un “bowling-alley” cu un look american din anii ‘60 și un club de biliard cu accente englezești, reușind astfel să reunească, în același loc, plăcerea gastronomiei de calitate și pasiunea pentru bowling, biliard și darts.

Chopstix

„Încă de la deschiderea din 2008, Chopstix a vrut să împartașească românilor cunosțintele sale legate de prepararea mâncărurilor din bucătăria chinezească tradiționala, dar și din cea modernă. De atunci, punem la dispoziția clienților noștri o gamă cât mai variată de produse. Gătim, din ingrediente proaspete și delicioase, mâncare asiatică, preponderent mâncare chinezească. Evităm produsele congelate pentru că știm cât de importantă este o alimentație sanătoasă pentru fiecare dintre dumneavoastră. Toți cei care iubesc mâncarea chinezească și aleg calitatea și prospețimea, aleg de fapt Restaurantul Chinezesc Chopstix. Diversitatea este un element definitoriu pentru Chopstix. În vitrinele noastre veți găsi mereu peste 40 de feluri de preparate, mancare chinezească: noodles cu pui sau vită, pachetele de primavară, orez, salate și diverse sosuri. Pentru clienții care își doresc să comande mancare chinezească acasă sau la birou, am dezvoltat divizia Delivery – un sistem de comandă, livrare mâncare chinezească la birou sau acasă care le sta la dispoziție zilnic, în intervalul 10:00-22:00. Pentru ei, ne-am asumat provocarea de a deveni din ce în ce mai buni prin promptitudine și calitatea produselor pe care le oferim”.