MISHI-MISHI

MISHI-MISHI este un restaurant de origine italiană ce oferă mâncare cu specific japonez. Pentru MISHI-MISHI, calitatea materiei prime este punct forte care face diferența. Restaurantele MISHI-MISHI utilizează numai materii prime de calitate înaltă. Furnizorii cu care colaborează cu restaurantele MISHI-MISHI au ani de experiență în domeniul serviciilor de catering.

.calif

Acum 8 ani, când am început, am vrut să facem lucrurile altfel decât se întâmplau pe la noi și să reinventăm kebabul. Am zis, ce-ar fi dacă într-un kebab am pune legume proaspete la grătar, cașcaval ras, cartofi proaspeți, tăiați cubulețe și l-am înfășura în lipii făcute în cuptoarele noastre? Și așa a apărut DIL. Apoi ne-am întrebat: Ce-ar fi dacă kebabul ar oferi mai multe opțiuni decât dulce sau picant? Așa că am venit cu arome complexe precum hummus, rodii sau vinete. Și nu ne-am oprit aici cu inovația.

Sbarro

Rădăcinile Sbarro se întorc în Napoli, Italia, unde pentru Gennaro și Carmela Sbarro (care în cele din urmă a devenit cunoscută sub numele de Mama Sbarro), arta de a crea bucătăria italiană a fost un mod de viață. Cuplul și cei trei fii ai lor, Mario, Joseph și Anthony, au emigrat în America în 1956 pentru a-și urma visul de a avea o afacere de succes în Statele Unite.
In acelasi an, familia Sbarro si-a deschis primul magazin alimentar Salumeria din Brooklyn. Produse proaspete din  bucataria autentica italiana, inclusiv mozzarella de casa, brânzeturi importate, mezeluri si varietatile de salam delicioase au atras privirile intregului cartier. Calitatea mâncării a fost depășită doar de pasiunea familiei Sbarro pentru clientii săi, o companie orientată spre oameni care continuă să  livreze astăzi cele mai înalte standarde clienților. De exemplu, Mama Sbarro (Carmela Sbarro) obisnuia sa isi intampine clientii in fiecare zi, timp de cateva ore, cu mostre din preparatele expuse in vitrina magazinului pentru a evidentia calitatea acestora.
Succesul Salumeriei Sbarro a dus la deschiderea mai multor locații în New York City. De aici si legatura intre numele Sbarro si orasul New York. În 1967, Sbarro a deschis primul său restaurant in Kings Plaza din Brooklyn, marcând nașterea conceptului modern Sbarro: mâncare delicioasă, proaspătă și autentică italiană într-o bucătărie deschisă, care permitea un serviciu rapid. Din 1967, modelul de afaceri King’s Plaza a fost reprodus de peste 1.000 de ori – ajutând Sbarro să se extindă în Statele Unite și în peste 30 de țări din întreaga lume.
Familia Sbarro a vândut compania în 2007. Aceasta a fost deținută de firmele Private Equity care se ocupa de conducerea spre succes de atunci. Consiliul nostru de administrație este format din mulți reprezentanți ai acestor firme și este prezidat de actualul nostru CEO David Karam, care s-a alăturat companiei în 2012. Sub conducerea lui Karam, brand-ul Sbarro a întreprins câteva inițiative-cheie, printre care reluarea Logo-ului pentru a sublinia iconicul XL Pizza Slice, renovând locațiile existente în mall și simplificând meniul. Extinderea locațiilor atât pe plan intern cât și pe plan internațional și adăugând noi locatii „Off-Mall” a contribuit la dezvoltarea centrelor de livrare si preluare pizza din catiere.
„Sbarro a fost prezentat în mass-media, inclusiv spoturile din The Office, The Middle și 30 Rock. În 2015, Sbarro a fost numit de catre Yahoo! cel de-al doilea cel mai bun lanț de pizza la nivel național, iar în 2017, Sbarro a ocupat locul trei la cel mai ravnitlant de pizzerii din lume dupa cum relateaza Restaurant Business Magazine. Compania se află în prezent în Columbus, Ohio.

Taco Bell

Totul a început acum 50 de ani într-un mic oraş din Sudul Californiei, fondat de Glen Bell. Treptat, mâncarea de inspiraţie mexicană, delicioasă şi foarte variată a cucerit lumea. Taco Bell este prezent în peste 27 de ţări cu peste 7.000 de restaurante.

Filosofia noastră, LIVE MÁS, este despre a trăi pentru a încerca lucruri noi. Lucruri care nu s-au mai făcut înainte. Lucruri cool şi neaşteptate, dar pe care ajung toţi să le iubească. Asta ne motivează pe noi: să fim inovatori, exploratori şi nonconformişti. Iar când vine vorba de mâncare, oferim un gust unic, delicios, de cea mai bună calitate.

La Taco Bell te aşteptăm mereu cu gusturi de care ţi-e poftă, aromă mexicană nemaîntâlnită, ingrediente de cea mai bună calitate, sosuri care îţi lasă gura apă şi zeci de combinaţii delicioase.

Mâncarea despre care vrei să vorbeşti şi pe care abia aştepţi să o mănânci din nou.